Cirko programa privalomosios techninės apžiūros centre Kaune

Keletas pagiriamųjų ir sunkiai sulaikomų užmarštyje, todėl gulančių į šiuos baltus interneto puslapius, žodžių, skirtų Kauno Aleksoto techninės apžiūros stočiai, esančiai Veiverių g. 61a.

Būtų gerai gauti visas įmanomas gyvenimo pamokas per vieną dieną. Žinoma, tai neįmanoma, nes tai per trumpas laikas. Būtų geriau pasiimti keletą mėnesių atostogų ir užsisakyti intensyvų visų įmanomų gyvenimiškų situacijų kursą. Bet ir vėlgi gyvenimas pagrūmos pirštu. Jis tuo ir yra ypatingas ir savitas, kad savo pamokas paskirsto nuosekliai ir tolygiai, todėl kai tik įgyji šiek tiek pasitikėjimo savimi ir manaisi, kad jau šį bei tą žinai apie žmones, jų emancipaciją ir socialinius įgūdžius, jis vėl kerta į jautriausią vietą ir leidžia sudalyvauti naujoje istorijoje, kurios pamoka – niekuomet nemanykite, kad pamatėte kvailumo ir pasityčiojimo ribas. Kitą kartą gausite naują ir įmantresnę dozę.

Bet šį kartą apie Kauno Aleksoto TAC. Kaip ir kiekvienais metais, taip ir šiemet privalomąją automobilio techninę apžiūrą atlieku sąžiningai be jokių giminystės ryšių ir išankstinių susitarimų per Algio draugą, dirbantį TAC. Kelyje man iš tiesų svarbiausias yra saugumas, todėl noriu turėti patikimą transporto priemonę ir noriu, kad ji būtų nuodugniai įvertinta.

Taip ir nutinka. Gaunu sąrašą neatitikimų, kuriuos turiu pašalinti. Apsidžiaugiu, kad jame nieko rimto – nepilnai veikia Xenon žibintų apipurškimas, nešviečia galinio valstybinio numerio lemputė, nusidėvėję priekinės stabdžių kaladėlės ir rankinis stabdis stabdo per silpnai.

Nuvažiuoju į auto servisą su išrašu iš TAC, kuriame surašyti gedimai. Viskas sutvarkoma. Grįžtu į TAC pakartotinei apžiūrai. Pasirodo, jog viską pavyko išspręsti išskyrus vieną dalyką – rankinis stabdis vis dar stabdo per silpnai. Šioje vietoje prasideda istorija. Na, maža kas. Meistrai gali daryti klaidų. Grįžtu kaltinti meistrų į servisą. Jie dar kartą nemokamai peržiūri savo darbą, stebisi TAC centro daviniais ir dar pabando patvarkyti rankinio stabdžio sistemą. Trečioji apžiūra – rezultatas tas pats. Stabdis “jau geriau, bet dar ne tiek gerai”, kad būtų galima suteikti automobiliui techniškai tvarkingo automobilio vardą. Važiuoju jau į kitą servisą, nes maža kas. Gal pilnatis naktį buvo, ar šiaip meistrai profkėj gastronomijos mokėsi. Kitame servise meistrai randa naujų dalykėlių – čia juk įprasta ar ne, ir juk nieko netikėto? 🙂 – bet su rankiniu stabdžiu sako viskas tvarkoje. Beje, jie turi stendą ir patikrina – rezultatai turi atitikti normą.

Grįžtu ketvirtajai apžiūrai į Aleksoto TAC ir man patinka, kad vyrai nesileidžia į kalbas ir net neklauso mano pasakojimų ir kad stende buvau ir kad orbitoj net pakilęs buvau ir kad suabejojau jų prietaisų tikslumu. Mėgstu konkretumą – ir šie vyrai būtent tokie. Mano automobilis vis dar neatitinka reikalavimų. Reikia tvarkyti rankinį stabdį. Biški kažkaip parodęs nepasitenkinimo ir nusivylęs nusprendžiu važiuoti ne į trečia servisą, o į kitą TAC, esantį Raudondvario plente. Kaip dabar girdžiu administratorės, kuriai mokami pinigai už apžiūrą komentarą. Ji įveda mano automobilio duomenis ir kompiuteryje pamato, kad atvykstu jau penktą kartą per keletą dienų: “Oho, kas gi čia dabar nutiko?” Sakau, kažką vangiai, kad vis tvarkau, labai jau prasta mašina mano, žinot, visko būna. Nes nu negi guostis ir sielvartaut pradėsi. Juk atvykau patikrinti kito TAC matavimo prietaisų tikslumo.

Skamba būgnai fone…

TAC apžiūros specialiastas nusivaro mašiną ant stendo, patikrina ir suteikia techniškai tvarkingos transporto priemonės dokumentą. Sako, kad viskas tvarkoje su tuo rankiniu.

Ačiū, žinoma, penktas kartas nemeluoja. Ir tik vėl slaptas ir niekuomet į atsakymus nepretenduojantis klausimas: kuo užkliuvau Aleksoto TAC specialistams ir kuo taip jiems nepatikau? Bet kuriuo atveju būkit pasiruošę pas juos iššūkiams. Aš asmeniškai daugiau neberizikuosiu.

Nuotraukų šaltinis: https://www.flickr.com/ Naudojama pagal licenziją: https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/

Author: Paulius

Tiesiog vairuotojas. Neturiu visiškai jokių sąsajų su automobilių industrija, distribucija, sporto šakomis ar atskirų prekinių ženklų mėgėjų draugijomis. Tačiau tai netrukdo dalintis tuo, kokius įspūdžius teikia vairavimas, naujų automobilių bandymas, ar turimo modelio priežiūra. Dalinuosi savo pastebėjimais.