Kiek kainuos priekinio stiklo keitimas su lietaus davikliu? Stiklą įskėlė kelyje atskriejęs akmuo

Automobilio langų pažeidimai gali būti patys įvairiausi. Mano atveju nutiko tradicinis ir dažniausiai pasitaikantis variantas. Važiuojant dideliu greičiu į priekinį stiklą atskriejo mažas akmenukas ir paliko vos įžiūrimą mikro duobutę. Gresia priekinio stiklo keitimas ar galima į tai nekreipti jokio dėmesio?

Ir to užteko, kad padaryčiau klaidą. Pažeidimas atrodė toks mažas ir visiškai netrukdantis vairavimui, kad net nesusimastydamas jį palikau gyventi savo vietoje ir nesiėmiau jokių veiksmų. Iki tol, kol neatėjo žiema. Pasikeitusi lauko oro temperatūra parodė, kaip atsakingai reikėtų vertinti stiklo įtrūkimus net ir sunkiai pastebimus plika akimi.

Vieną ankstų šaltą rytą, įsėdęs į automobilį  pamačiau 5 cm įtrūkimą priekiniame lange, kurio pradžios taškas buvo ta vieta, kurią vasaros metu paženklino atsitrenkęs akmuo. Su kiekviena diena įskilimas vis ilgėjo ir ilgėjo, ėmė erzinti vairuojant bei dirginti matomumą. Patirdamas didesnius temperatūros išbandymus, t.y. esant šaltam orui labiau traukdamasis, o šildant iš vidaus – plėsdamasis – stiklas nebeišlaikė ir trūko silpniausioje savo vietoje. Nebeliko nieko kito kaip ieškoti langų keitimo įmonės.

Naujas priekinis stiklas su lietaus davikliais ir jo pakeitimo darbai Renault Laguna’i II kainavo 100 eur.

Skaitykite kitus straipsnius skyriuje: “Kitos temos”.

Šiuolaikinių priekinių stiklų saugumas

Kai savo automobilį ar visureigį vežate remontuoti ar keisti priekinį automobilio stiklą, galite manyti, kad tai yra tas pats stiklas, kuris naudojamas montuojant langus gyvenamuosiuose namuose. Tačiau automobilio priekinio stiklo savybės visiškai skiriasi nuo įprastų stiklų savo konstrukcija, savybėmis ir funkcijomis.

Priekiniam stiklui gaminti gali būti naudojamos visiškai skirtingos medžiagos.  Tačiau visi priekiniai stiklai gaminami ir projektuojami taip, kad atliktų svarbiausią funkciją – apsaugotų vairuotoją ir automobilio keleivius avarijos, susidūrimo ar apvirtimo metu. Dėl pažangaus gamybos proceso priekinio stiklo stiklas yra ne tik tvirtas ir patvarus, bet ir sukurtas taip, kad apsaugotų, kuomet stiklas dūžta, skyla ar yra veikiamas kitų  procesų.

Kai kurios iš pagrindinių sudedamųjų dalių, naudojamų gaminant priekinio automobilio stiklo stiklą, yra perdirbtas stiklas, kalkakmenis, dolomitas, kalcinuota soda ir kt. Šių medžiagų derinys suteikia didelį patvarumą ir sumažina stiklo lydymosi temperatūrą.

Priekinis automobilio ar visureigio stiklas yra sudarytas dviejų stiklų sluoksnių ir tarp jų esančio vinilo sluoksnio. Abu stiklų sluoksniai susilieja tarpusavyje taip, kad priekinis stiklas tampa labai patvarus. Sujungimas atliekamas naudojant laminavimo procesą. Taip automobilių stiklai tampa svarbiu saugos komponentu bendroje transporto priemonės saugos sistemoje.

 

priekinio siklo keitimas

 

 

 

 

About the Author /

redakcija@taisauautomobili.lt

Tiesiog vairuotojas, kuris nuolat stresuoja, kai kas nors nutinka jo automobiliui ir paniškai nerimauja, kai reikia eilinį kartą važiuoti į servisą. Dėl to įkūriau šį tinklapį, kuriame ieškau paprastų sprendimų ir duodu patarimus išspręsti dalykams, kurie kartais atrodo panašūs į didelį dramblį, nors tėra mažos musės. Pažinkime savo automobilius drauge.

Post a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.