Atsiliepimai Volkswagen Golf 7

Gal netyčia turite iPhone telefoną ar apskritai esate Apple produkcijos gerbėjas? Tuomet tikriausiai labai karštai ir kinestetiškai iki pokyčių pasąmonės lygmenyje reaguojate į blaivaus proto savininkų komentarus, teigiančius, kad rinkai pristatytas naujas iPhone modelis pasižymi menkais patobulinimais – paprastam vartotojui dažniausiai nepastebimais ir nejuntamais. Ir tai yra atsakymas, kodėl toks žmogus, vos tik įsigyjęs naujos kartos iPhone tą pačią minutę ima laukti sekančių metų, kuomet ant identiško korpuso puikuosis naują kartą simbolizuojantis skaičius ar ženklas.

Ar jums tikrai daro skirtumą, kad jūsų išmanaus kameros megapikselių skaičius nuo 90 padidėjo iki 106? Pirkimas ar prisirišimas prie prekinio ženklo yra emocionalus dalykas ir ieškoti logika grįstų argumentų šioje vietoje nederėtų. Būtent tokiems vartotojams – t.y. pasižymintiems ištikimybe – ir yra skirti produkcijos atnaujinimai. O visos naujų produktų techninės detalės lieka internetinių žurnalų ir blogerių tekstų ilgiui generuoti ir neturi nieko bendro su kokia nors technologine pažanga ar netikėtais gamintojų išradimais. Taip, laikas nuo laiko jie iš tiesų įvyksta, bet ne taip dažnai, kaip pasirodo naujas produktas. Todėl 9 iš 10-ies kartų, mes turime teisę aptarinėti gamintojo biznio modelį, marketingo strategiją, konkurencijos galimybes su kitais gamintojais bet ne modelio privalumus per se.

Naujasis VW GOLF 7

Būtent toks yra septintos kartos VW Golf. Beje, turiu vieną pažįstamą, kuris nepripažįsta – vargas jam, o pasaulis tuo tarpu toks margas ir įdomus – kitų automobilių išskyrus VW Passat. Pirko juos visą gyvenimą ir net neabejoju, kad tai darys ateityje kol jo nebeteksime savo tarpe. Apie ką mes galime kalbėtis susitikę? Tik apie VW Passat. Nes visa kita neverta nieko. Kita vertus pažvelgus į gatve važiuojančius automobilius, tų pasatų tiek pat kiek ir visų kitų šimtais skaičiuojamų modelių. Beje, jis žmonai padarė išlygą ir leido įsigyti Golfą. Suprask, bent jau VW bet kuriuo atveju.

Nauji techniniai VW Golf 7 privalumai

Gamintojas teigia, kad VW tapo greitesnis. OK, 99 % kelių, kuriais važinėjame leistinas greitis yra 50 km/h arba 90 km/h. Taip, ši naujiena iš tiesų pradžiugina. Kitas neblėstančių emocijų pliūpsnis užklumpa sužinojus, kad automobilis greitesnis tapo dėl to, kad tapo lengvesnis 100 kg. Tai, kaip suprantame, yra sudėtingiausias galingumo didinimo būdas. Juo labiau, kad apie variklių modifikacijas gamintojas net ir pats per daug nesiplėtoja. Šiaip jau minus 100 kg paprastam vairuotojau asociuojasi su sudėtingesniu automobilio valdymu kritinėse situacijose ar paprastesne galimybe išlėkti iš posūkio. Visgi, VW patikina, kad mašinos saugumas padidėjo. Patiko kažkurio mechaniko ištarta frazė, kurią išgirdau viename servise (literatūriniai sugebėjimai yra retas dalykas, bet smagus derinys su profesionaliomis žiniomis kaip veikia šiuolaikinės transporto priemonės): “Nepaisant, kad šis modelis savo kėbulo formomis primena šeštos kartos Volkswagen Golf modelį (kuris savo ruožtu primena penktosios kartos atstovą), tai yra visiškai naujas modelis.” Ačiū, tiek ir norėjome sužinoti.

Ekonomija

Tai yra vienintelis dalykas, kurio reikėtų tikėtis iš šio modelio. Į ją ir orientuojasi VW gamintojas. TDI, 1.9  su 150 AG turėtų vartoti apie 3.8 l/100 km. Nesumirksėję galime užmesti bent litrą prie šio skaičiaus, bet jis visvien bus patrauklus ieškantiems ekonomiškų sąnaudų.

Deja, ekonomijos privalumai baigiasi, kuomet reikalingas patogumas ar elementarus funkcionalumas. Ekranas, kuriame valdoma nedidelė dalis opcijų yra išplaukęs, nekontrastingas ir yra nejautrus paspaudimams. 2016 m. Golf VII buvo atnaujintas ir tapo pirmuoju kompaktiniu automobiliu, kuriame ekranas valdomas gestais arba balsu. Taip pat prasiplėtė ir galimų rinktis variklių gama.

Benzininiai: nuo 1,0 TSI 81 kW/110 (AG) iki „Golf” R su 228 kW / 310 (AG).

Turbodyzeliniai (TDI): 85 kW / 115 (AG) ir 110 kW / 150 (AG). TGI modeliai turi 81 kW/110 (AG) variklius.

Kiti: Be to, yra gausybė „Golf” variantų, įskaitant „Trendline”, „Comfortline”, „R-line”, taip pat sportinis GTI, R  ir naujasis e-Golf.

Apdovanojimai

Įdomu pastebėti, kad VW Golf 7 buvo pripažintas tiek 2013 m. Lietuvos tiek Europos metų automobiliu. Bet reikia pasakyti ir tai, kad apdovanojimai yra verslas ir jis mažai atspindi jame dalyvaujančių profesionalumą ar įžvalgumą. Vokietijoje atlikant testus su 4-5 m. senumo automobiliais buvo išsiaiškinta, kad septintos kartos Golf užima tik 34 vietą. Į ekonomiją ir populiarąją auditoriją orientuotam modeliui tai yra mažų mažiausiai žema pozicija. Pigios detalės, jų platus pasirinkimas, nebrangus išlaikymas gali neatpirkti per daug dažno gedimų šalinimo.

Stabdis

Tai vienas iš įdomiausių ir plačiausią pripažinimą pelniusių septintos kartos Golf techninių sprendimų – vadinamasis pakartotinio smūgio apsaugos stabdys. Jis sumažina avarijos padarinius, saugodamas transporto priemonę nuo pakartotinių susidūrimų. Ši saugumo priemonė pelnė įvairius apdovanojimus, bet ar ji atremia labai vidutinišką bendrą įspūdį?

Nuotraukos šaltinis: https://www.flickr.com/ Naudojama pagal licenziją: https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/

Author: Paulius

Tiesiog vairuotojas. Neturiu visiškai jokių sąsajų su automobilių industrija, distribucija, sporto šakomis ar atskirų prekinių ženklų mėgėjų draugijomis. Tačiau tai netrukdo dalintis tuo, kokius įspūdžius teikia vairavimas, naujų automobilių bandymas, ar turimo modelio priežiūra. Dalinuosi savo pastebėjimais.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *