Opel Zafira – atsiliepimai

Opel Zafira – patenka į populiariausių automobilių Lietuvoje dešimtuką. Ir visa tai reiškia, kad pats laikas papasakoti apie šį modelį smagių istorijų ir šiek tiek papurtyti ant karaliaus galvos esančią karūną. Nors, žinoma, pats geriausias būdas įsitikinti populiarumo, trendų bei deklaruotu dideliu parduotų automobilių skaičiumi pasaulyje tikrumu – įsigyti modelį patiems. Juk taip ir padarysite, tiesa? Tačiau bent jau prieš tai susipažinę su buvusių Zafiros savininkų patirtimi.

Vienas bičiulis 2017 m. įsigyjo visiškai naują Opel Zafirą atstovaujančios šį prekinį ženklą salone. Pirmas bandymas sukomunikuoti su automobiliu prijungiant įrenginį USB jungtimi buvo nesėkmingas. Beje, su automobiliu bendravimas vyksta laidais – tai visiškai normalu. Jei kažką pasakai žmogui ir jis neatsako, jaučiatės blogai, ar ne? Lygiai tas pats nutinka, kai norite prakalbinti automobilį, t.y. paleisti mėgiamą muziką, ar žemėlapius, tačiau jis tyli ir jūsų įrenginį ignoruoja. Tiesą sakant, maloniau būtų, jeigu gamintojas būtų pamiršęs įdėti variklį, greičių dėžę ar kuro baką. Visa tai skaudėtų kurkas mažiau nei faktas, kad automobilis nenori su jumis bendrauti. Beje, man pačiam tą patį teko patirtį nuomojant Opel Zafira vienos kelionės metu. Viso kelio metu teko bendrauti su: savimi.

Opel atstovai iš karto atsakymo nerado. Problemos paieškos užtruko keletą savaičių. Pasirodė, kad buvo instaliuotas netinkama USB jungtis ir ji nebuvo pajungta. Dar keletą savaičių truko naujo porto užsakymas, pajungimas.

Sekanti problema, kuri taip pat netrukus iškilo tam pačiam savininkui į paviršių, buvo vairuotojo sėdynės šildymo sistema, kuri nustodavo veikti po kelių minučių ją įjungus. Nors autorizuotas servisas problemą išsprendė, ji vėl pradėjo kartotis po keleto metų.

Sandarumas ir triukšmo izoliacija yra dar vienas neigiamas automobilio aspektas. Esant 120-130 km/h greičiui atsiranda netgi pašaliniai garsai, kuriuos kelia pasipriešinimas su oru. Jautresni žmonės skundžiasi, jog susidaro įspūdis, jog yra pradaryti langai, todėl nuolat bando juos uždaryti. Tačiau viduje, deja, niekas nepasikeičia. Beje, vairuotojai taip pat sutartinai pabrėžia, kad vienas iš didžiausių Zafiros privalumų yra ergonimiškos ir patogios sėdynės, kuriose išties malonu leisti laiką. Bet faktas toks, kad iš automobilio reikia daugiau nei patogaus pasisėdėjimo prie vaišių stalo. Jeigu kompanija ir vaišės geros, tai galima sėdėti kad ir ant suolo.

Vienas bičiulis, turintis NAV 1.4i Turbo 5dr benzininį variantą pasakojo, kad nors gamintojai teigė, jog kuro sąnaudos yra 7.1 l/100 km, geriausiu atveju ką jam pavyko pasiekti buvo 10l/100 km. Jis įsigyjo šį modelį 2018 m. ir praėjus keturioms savaitėms sugedo langų apiplovimo pompa. Čia tiesiog detalė atkreipti tų žmonių dėmesį, kurie renkasi transporto priemonę turguje ir galvoja, ar ji neturės kokių nors trūkumų ir viskas puikiai veiks ilgus metus? Technika nėra tobulas dalykas ir tai geriausiai matosi vertinant naujų daiktų defektus ir gedimus. Todėl kalbėti apie tikimybę, ar gali gesti naudotas automobilis, tai ji lygi 100%.

Kiti dažniausiai pasitaikantys gedimai

Taigi, išvardinau ir aprašiau žmonių, kurie patys vairuoja ar yra vairavę naujausios kartos Opel Zafira, atsiliepimus. Straipsnio išbaigtumui pateiksiu kitų gedimų sąrašą, kuriais pasižymi šis modelis pagal įvairių testų apžvalgas ir autoservisų mechanikų atsiliepimus bei į ką atkreipti dėmesį perkant dėvėtą variantą.

Atsarginio rato vagystė

Zafiros gamintojai taupydami vidinę automobilio erdvę atsarginį ratą montuoja galima sakyti pakaboje, po kėbulu. Todėl jį tampa lengviau pavogti. Pirkdami įsitikinkite, ar jis savo vietoje.

Centrinio rakinimo sistema

Viena iš dažniausiai pasitaikančių Zafiros problemų. Turite apeiti kiekvienas duris spausdami užrakinimo ir atrakinimo funkcijas ir patikrinti, ar jis iš tiesų visur veikia. Gedima ypatingai dažnas galinėse durelėse. Priešingu atveju turėsite vykti pas elektronikos meistrą instaliacijos peržiūrai ir – galbūt – perrinkimui.

Sankaba

Testinio važiavimo metu turite atkreipti dėmesį į sankabos veikimą. Jeigu paspaudos greičio pedalą automobilis pradžioje yra tarsi nelabai sureaguoja, o po to staiga šoka į priekį, tai signalizuoja apie sankabos defektą. Reikės keisti visą komplektą ir tai nėra pigu.

Bagažinės dangtis

Jo užraktas taip pat dažnai stringa. Ypač šalto oro sąlygomis.

Vidaus apšvietimas

Šioje vietoje tiesiog daraisi piktas. Jeigu neįmanoma padaryti padoraus, t.y. veikiančio keleto vidaus lempučių veikimo, kas savaime nėra technikos stebuklas, tai ką kalbėti apie kompleksines technines sistemas? Mirksinčios, neišsijungiančios po centrinio užrakinimo lempos yra dažnas vidaus apšvietimo defektas.

Valytuvai

Dar viena elektrinės dalies problema. Tikrinkite visas greičių padėtis ir langų apiplovimą skysčiu.

Vairo kolonėlė

Jeigu modelis gamintas anksčiau 2009-2010 m. galite susidurti su vairo kolonėlės bėda. Būdami kelyje, pasukiokite vairą ir stebėkite, ar jis neturi per daug laisvumo, kurio metu ratai nereaguoja į jūsų veiksmus. Negana to, jeigu atliekant šį veiksmą pasigirsta bildesys, tai greičiausiai bus susiję su vairo kolonėle.

Varikliai

Opel Zafira modeliai, gaminti tarp 2009-2014 metų, nuolat būdavo pagrindiniai žiniasklaidos naujienų herojai dėl staiga kelyje užsiliepsnojančių variklių. Tai lemdavo variklio temperatūros reguliavimo sistemos defektai. Patikrinkite, jeigu įmanoma, visus buvusius servisų įrašus ir įsitikinkite, kad ši dalis buvo pakeista.

Nuotraukos šaltinis: https://www.flickr.com/ Naudojama pagal licenziją: https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/

 

Author: Paulius

Tiesiog vairuotojas. Neturiu visiškai jokių sąsajų su automobilių industrija, distribucija, sporto šakomis ar atskirų prekinių ženklų mėgėjų draugijomis. Tačiau tai netrukdo dalintis tuo, kokius įspūdžius teikia vairavimas, naujų automobilių bandymas, ar turimo modelio priežiūra. Dalinuosi savo pastebėjimais.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.