Septintos kartos Volkswagen Golf (Mk7) apžvalga

Volkswagen Golf (Mk7) yra ekonominės klasės etalonas lydimas autoservisų mechanikų pasakojimais, kad šis modelis sukonstruotas taip, jog taisymas labiau primena atostogas Tenerifėje nei bandymus kupranugariui pralįsti pro adatos skylutę (kas nutinka, pavyzdžiui, keičiant priekinį žibintą Renault Laguna modelyje) – konstrukcija paprasta, aiški ir nesukelia bereikalingų problemų norint atlikti remontą. Mechanikai taip pat dalijasi pažadais, jog šio modelio taisymas nekainuos daug pinigų ir bus tikrai nebrangus eksploatuoti.

Taigi, nusimato taupus ir užtikrintas gyvenimas iki pat jo žavios pabaigos, išskyrus tai, kad turėsite visišką nuobodulį salono viduje ir už vairo nuolatos kankins žiovulys, nes čia viskas pagaminta iš pačių pigiausių, neįdomiausių, medines sodybas poilsiui besirenkančio žmogaus stiliaus skoniui, nors tos medžiagos ir patikimos ir galbūt tarnauja tam tikrą optimalų laiką. Nors koks yra tas optimalus laikas salono plastiko panelei Mk7 modeliui? Tiesą sakant, niekas nežino. Jeigu nusipirkai “Senukuose” vieną vinį, kuris skirtas pasikabinti virš miegamojo lovos Mercedes SLS nuotraukai ir netyčia sėsdamas į savo golfiuką brūkštelėjai juo dureles, tai jos ir liks paženklintos, nepaisant to, ar čia bus VW Golf 7 ar Ryanair naudojamo Boeing 737-800 salono plastikas.

Tikriausiai jau daug kur girdėjote, kad LED lietimui jautrus ekranas šiuose modeliuose prastai atkuria spalvas ir iš tiesų lietimui yra visiškai nejautrus, net arogantiškas ir pasipūtęs. Todėl reikės kantrybės renkantis funkcijas ir jas aktyvuojant. Taip, tai yra visiška teisybė. Galbūt yra kažkoks specialus tepalas pirštų galiukams, padidinantis jautrumą paspaudimams, tačiau kolkas VW kompanija jį laiko visiškoje paslaptyje ir atskleidžia tik VIP klientams, įsigyjantiems pilną papildomos įrangos komplektą. Jeigu neįsigysite bent vieno punkto, iš tų, kurie siūlomi papildomai, tarkime, tekstilinių kilimėlių priekyje ir gale, šventojo kremo, deja, negausite.

Netgi patys jauniausi vairuotojai labai skundžiasi šio modelio sėdynių patogumu. Važiuojant į mėnesį vos 5000 km, daugeliui 20-30-ies metų amžiaus vairuotojų prasidėjo nugaros, kaklo, pečių skausmai. Galime tik spėlioti, kiek kilometrų pravažiuoja su Golf vyresni žmonės ir ar jie apskritai išlipa iš automobilio ar yra priversti nakvoti dėl raumenų sąstingio. Taip, Golf’as traumuoja ne tik psichologiškai bet ir fiziškai. Kai kurie sportininkai pateikė tokius palyginimus, kad profesionalus lenktynių motociklas yra kurkas patogesnis (nors tai darbo, o ne kasdienio transporto priemonė) nei VW Golf 7 sėdynės, kurios nuolat primena, kad vairuotojas sėdi, o ne keliauja.

Salono triukšmas yra dar viena problema. Nuolat priversti keliauti vairuotojai priversti slopinti prastą garso izoliaciją dėvėdami ausines, bet šitaip galima neišgirsti svarbių aplinkos garsų ir laiku nesureaguoti į avarines situacijas arba patiems jas sukelti.

It feels cheap. Atsiliepimas, kuris dažniausiai skamba Golf 7 išbandžiusių vairiuotojų tarpe. Reikia pasakyti, kad ekonominės klasės automobilis privalo turėti vienintelį privalumą, t.y., būtent, neatrodyti ir nesukelti jausmo, kad jis yra pigus. Visa kita tuomet galima toleruoti, tačiau vairuotojas sėsdamas už vairo turi jausti nors lašelį pagarbos, dėmesio ir komforto.

Nuotraukos šaltinis: https://www.flickr.com/ Naudojama pagal licenziją: https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/

Author: Paulius

Tiesiog vairuotojas. Neturiu visiškai jokių sąsajų su automobilių industrija, distribucija, sporto šakomis ar atskirų prekinių ženklų mėgėjų draugijomis. Tačiau tai netrukdo dalintis tuo, kokius įspūdžius teikia vairavimas, naujų automobilių bandymas, ar turimo modelio priežiūra. Dalinuosi savo pastebėjimais.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.