Toyota RAV4. Atsiliepimai apie veltui praleistą laiką

Patikėkite, niekuomet neturiu jokio išankstinio nusistatymo prieš jokius prekinius ženklus. Nei vienas nėra blogas visu 100% ir kiekviename iš jų gali rasti protingų tiek techninių tiek marketinginių dalykų, kurie atranda puikią vietelę asmeniniame pažinimo bagaže ir vėl išnyra kaip individualaus intelekto kristalas pačiose netikėčiausiose vietose ar neįprastu laiku – būtent tada, kai to ypatingai reikėjo.

Štai kodėl išbandyti naujo automobilio visuomet vykstu kaip į šventę. Visuomet įdomūs nauji potyriai, nauji technologiniai sprendimai ir apskritai – pasaulio pažanga, gairės ir galimybė pažvelgti į ateitį. Nes automobilis – žinoma, tai nėra lėktuvas ar kosminis palydovas – but still yra toks daiktas, kuriame apjungtos ir susijungia didelės mokslo, verslo, vadybos ir daugelio kitų sričių žinių pajėgos.

Taigi, visuomet esu kupinas vilčių ir paties pozityviausio nusistatymo. Ir štai ką aš pasakysiu. Mano automobilių vertinimas yra vertinimas vartotojo, kuriam visiškai nerūpi kuro sąnaudos. Parodykite man žmogų, kuris veda savo mašinos suvartojamų degalų statistiką ir aš išsiųsius šiam žmogui užuojautą pridėdamas nedidelį vokelį. (Po velnių, man paaiškinkite, kai didžioji dalis automobilių lizinguojamos įmonių, kam iš vis rūpi tie hibridai, benzinai ir salietriniai personažai ir didžiulės pastangos sutaupyti lašą naftos?) Man visiškai nerūpi, ar po kapotu dyzelinė ar benzininė katė mašė. Būtent, variklis? Vairuotojui tai visiškai neturi rūpėti.

Gero automobilio kapotas turi būti privirintas ir sušaudytas kniedėmis, kad žmogui niekuomet nereikėtų jo darinėti ir net nekiltų panašių minčių ateityje. Manęs visiškai nedomina automobilio modifikacijos, nes atsisėdęs į bet kurį serijos egzempliorių turiu jaustis komfortiškai, o visa kita turi būti tik neesminės detalės. Jeigu man sako, kad “Ponas, į šį RAV4 galime įdėti papildomos įrangėlės už papildomus EUR 25K ir tiesiog netikėtai padvigubinti šio šūdelio kainą ir tuomet pamatysite, kad įsigijote tikrai jūsų vertutį vežimaitį.”, tuomet apie šią seriją apskritai nėra ką kalbėti. Jei bazinis variantas alsuoja prabangiu nuoboduliu, tai jokie žaislai jos nepakels iki pakenčiamos depresijos kategorijos laiptelio. Voilà.

Tai tikiuosiu jau supratote apie ką kalba. Stengiausi parašyti išsamų įvadą, kad nereikėtų knaisiotis prie banalybių aptariant gerklės spazmus provokuojančias klišes “kokio nors gyvūno iš kačių šeimos akių formos žibintai”, “drąsiai ir įžūliai žvelgiantys į mauglio, pritūpusio pakelėje užpakalį…” Ir t.t.

Vienintelis dalykas, kuris tikrai sužavėjo Toyota RAV4 2016 m. modelyje, kurį gavau šansą išbandyti, tai centrinė į salono vidų atsikišusi panelė, kurioje įtaisystas klimato kontrolės valdymas. Po velnių, padėti ranką ir ramiai atlikti nustatymus yra iš tiesų patogus sumanymas nei įprastai laikyti pakibusią ir grabaliojančią viską iš eilės, nes reikia kartais dirstelėti ir į kelią.

Bazinis RAV4 variantas neturi nei vieno technologinio sprendimo, kuriuo didžiuojasi Toyota. Jame nėra elektra valdomos bagažinės, pastovaus greičio palaikymo sistemos, dviejų zonų automatinio oro kondicionieriaus, priekinių ir galinių statymo jutiklių to mention a few. Bet juk pamenate, kad mums to ir nereikia. Išbandyti smagu ir smalsu. Inovacijos jūda iš tiesų įspūdingų rezultatų linkme, bet žmogus per trumpai praleidžia laiko automobilyje, kad spėtų viską deramai įvertinti ir viskuo pasidžiaugti. O į Berlyną visuomet geriaus skristi lėktuvu nei važiuoti pusę paros automobiliu. Čia kaip ir su išmaniuoju telefonu: naudojamės geriausiu atveju 5% funkcijų, kurias jis turi.

Taigi, įspūdžiui sukurti Toyota RAV4 belieka ne tiek jau daug šansų. Įsėdame, pavažiuojame, išlipame ir skubame prie kepsninės. Svajojame apie šviesią ateitį ir nesąmoningai pradedame diskutuoti apie tai, kas yra tikroji estetika, tikras komfortas ir daikto naudojimo žavesys.

Nuotraukų šaltinis: https://www.flickr.com/ Naudojama pagal licenziją: https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/

Author: Paulius

Tiesiog vairuotojas. Neturiu visiškai jokių sąsajų su automobilių industrija, distribucija, sporto šakomis ar atskirų prekinių ženklų mėgėjų draugijomis. Tačiau tai netrukdo dalintis tuo, kokius įspūdžius teikia vairavimas, naujų automobilių bandymas, ar turimo modelio priežiūra. Dalinuosi savo pastebėjimais.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *