Automobilio garantija

Automobilio garantija. Kaip veikia garantinis aparnavimas?

Automobilio remontas yra preciziškas darbas, nes kiekviena dalis turi įtakos tiek bendram automobilio funkcionalumui, tiek kitoms atskiroms dalims. Jei mechanikas pakeičia nesandarias radiatoriaus žarnas, dėl šviežiai užsandarintos aušinimo sistemos gali atsirasti nuotėkis kitoje silpniausioje grandyje, pavyzdžiui, pačiame radiatoriuje arba šildytuvo šerdyje.

Siekdama apsaugoti jus, jūsų automobilį ir mūsų mechanikus, “YourMechanic” apdraudžia savo tinklo mechanikų atliekamus darbus civilinės atsakomybės draudimu. Tai reiškia, kad “YourMechanic” garantuoja už bet kurio mūsų tinklo mechaniko atliktą darbą, kurio prašote pagal mūsų ribotąją garantiją.

Kas yra ribota garantija?
YourMechanic ribota garantija garantuoja, kad jūsų automobilyje sumontuotos naujos dalys (jei jas pateikė YourMechanic) neturi defektų, kad jos veikia taip, kaip tikimasi įprastomis naudojimo sąlygomis, ir kad naujų dalių montavimo darbai atlikti tinkamai.

Kiek laiko galioja ribota garantija?
Apribota garantija galioja 12 mėnesių arba 12 000 mylių naudojimo laikotarpį, priklausomai nuo to, kuri sąlyga įsigalioja anksčiau, pradedant nuo pirmojo susitikimo datos ir nuo sąskaitoje faktūroje nurodyto odometro rodmens. Šis laikotarpis vadinamas “Garantijos laikotarpiu”.

Verta žinoti: jei pagal šią ribotąją garantiją atliekami kokie nors korekciniai darbai, Garantijos laikotarpis iš naujo neprasideda.

Kai kurioms mūsų technikų teikiamoms dalims gali būti taikoma atskira garantija, kuri galioja ilgiau nei Garantinis laikotarpis (pavyzdžiui, kai kuriems naudojamiems akumuliatoriams taikoma gamintojo penkerių metų garantija). Tokiais atvejais gamintojo garantijos terminas bus taikomas tik konkrečioms medžiagoms, o į Garantijos laikotarpį bus įtrauktas ir pagaminimo terminas.

Kam taikoma ribota garantija?
Apribota garantija taikoma jums, klientui, kaip pirminiam automobilio remonto ar techninės priežiūros paslaugų, kurias užsakėte ir suplanavote per “YourMechanic”, pirkėjui.

Atminkite: ribota garantija netaikoma jokiam asmeniui, kuris įsigyja jūsų automobilį po to, kai paslaugos buvo atliktos.

Kam netaikoma ribota garantija?
Yra keletas dalykų, kurių ribota garantija neapima ir apie kuriuos turėtumėte žinoti. Tai yra šie dalykai:

Bet kokia žala automobiliui, atsiradusi dėl neįprasto naudojimo, netinkamo naudojimo, aplaidumo, pakeitimo ar klastojimo arba dėl išorinių priežasčių (pvz., nelaimingų atsitikimų, gaisro, vandens ir užšalimo).

Bet kokie darbai, už kuriuos sumokėjote tiesiogiai mechanikui, o ne per “YourMechanic”.

Bet kokie darbai, kurie nebuvo suplanuoti ir apdoroti per “YourMechanic”, įskaitant bet kokius darbus, kuriuos atlikote patys arba kuriuos atliko bet kas, kas nėra “YourMechanic” tinklo mechanikas.

Bet kokios problemos, nesusijusios su jūsų užsakytomis paslaugomis.

Pavyzdžiui, jei užsakote pakeisti generatorių, nes jūsų automobilis neužsiveda, o pakeitus generatorių automobilis ir toliau neužsiveda, ribota garantija netaikoma tam, kad automobilis neužsiveda.

Bet kokia anksčiau buvusi jūsų automobilio būklė, apie kurią mechanikas nežinojo prieš pradėdamas atlikti paslaugą ir kuri paaiškėja atliekant paslaugas arba po jų atlikimo.
Pavyzdžiui, jei paprašėte mechaniko pakeisti vožtuvų dangčio tarpines, tačiau jas nuimant kai kurios susidėvėjusios plastikinės žarnos nutrūksta, nes yra senos ir trapios (o ne dėl prasto darbo remontuojant vožtuvų dangčio tarpines).

Bet kokie remonto darbai, kuriuos prašote mechaniko atlikti be tų, kurie įtraukti į mechaniko diagnozuotą problemą, ir kuriuos mechanikas atlieka, net jei šie papildomi remonto darbai reikalingi problemai, kurią prašėte mechaniko diagnozuoti, išspręsti (tačiau su sąlyga, kad jei suteikiate leidimą atlikti papildomus remonto darbus ir už juos sumokate per “YourMechanic”, tokie papildomi remonto darbai bus įtraukti į Paslaugas ir jiems bus taikoma ši ribota garantija).

Bet koks reikšmingas atliktų paslaugų poveikis, nesusijęs su tuo, kad kuri nors iš pakeistų dalių buvo nekokybiška arba kuris nors iš remonto darbų buvo atliktas netinkamai.

Pavyzdžiui, jei paprašėte atlikti transmisijos skysčio paslaugą (bet reguliariai nekeitėte transmisijos skysčio) ir jūsų transmisija nustoja tinkamai perjunginėti pavaras, nes ji nebegali dirbti su nauju skysčiu (nors tai yra tinkamas skystis) – tai yra “netiesioginis poveikis”, kuriam netaikoma ribota garantija.

Kokia yra pretenzijos, pateiktos pagal šią ribotąją garantiją, pateikimo tvarka?
Kai pateiksite mums pretenziją, mūsų komanda ją įvertins. Tuo tikslu nusiųsime mechaniką, kuris apžiūrės problemą. Jei mechanikas nustatys, kad yra medžiagų ar paslaugų kokybės defektas, ir mes nuspręsime ištaisyti gedimą arba pakeisti sugedusią dalį (užuot grąžinę pinigus), sukursime naują paskyrimą šiam darbui atlikti ir (arba) pakeisti tokią dalį nemokamai.

Verta žinoti: Jei mechanikas nustatys, kad deklaruojamas defektas atsirado ne dėl mūsų paslaugų medžiagų ar kokybės klaidos, jums bus priskaičiuotas vienos valandos darbo mokestis. Už bet kokią negarantinę paslaugą, užsakytą tuo pačiu metu kaip ir už garantinę paslaugą, turite sumokėti.

Kas atsitinka, jei pateikdami pretenziją esate už mūsų aptarnavimo zonos ribų?
Jei pateiksite pretenziją, kai būsite už mūsų aptarnavimo zonos ribų, leisime jums nuvežti automobilį į mūsų pasirinktą remonto dirbtuvę arba į jūsų pasirinktą registruotą automobilių remonto dirbtuvę ar pardavėjo aptarnavimo centrą.

Jei remonto dirbtuvė arba serviso centras nustatys, kad deklaruojamas defektas atsirado dėl medžiagų ar paslaugų kokybės klaidos, atlyginsime jums remonto išlaidas, neviršijančias sumos, kurią sumokėjote mums už pirminę paslaugą.

Kaip gausite kompensaciją?
Kad gautumėte kompensaciją, turite pateikti mums patikrinimo ataskaitos ir registruotos automobilių remonto dirbtuvės ar prekybos centro remonto sąskaitos kopiją bei remonto dirbtuvės ar prekybos centro telefono numerį.

Ar galiu pasilikti visas pagal ribotąją garantiją pakeistas sugedusias dalis?
Ne, visos pagal šią ribotąją garantiją pakeistos sugedusios dalys turi būti grąžintos mums šiuo adresu:

Jūsų mechanikas
2525 E Charleston Rd Mountain View, CA 94043

Kada ribota garantija netenka galios?
“YourMechanic” ribotos garantijos teikiama apsauga netenka galios, kai bet kokias ne per “YourMechanic” užsakytas dalis sumontuoja mechanikas arba kai, gavę paslaugas, nuvežate automobilį pas išorinį mechaniką, nesuteikę “YourMechanic” pirmosios galimybės patikrinti ir pašalinti problemą (arba sutikimo, kad tai padarytų kitas mechanikas). Sprendimą, ar ši ribota garantija netaikoma arba kitaip negalioja konkrečiam garantiniam reikalavimui, priima “YourMechanic”.

Pastaba: išskyrus atvejus, numatytus ribotoje garantijoje, “YourMechanic” neprisiima jokios atsakomybės už tokių mechanikų jums suteiktas paslaugas ar dalis.

Automobilio garantija

About the Author /

redakcija@taisauautomobili.lt

Tiesiog vairuotojas, kuris nuolat stresuoja, kai kas nors nutinka jo automobiliui ir paniškai nerimauja, kai reikia eilinį kartą važiuoti į servisą. Dėl to įkūriau šį tinklapį, kuriame ieškau paprastų sprendimų ir duodu patarimus išspręsti dalykams, kurie kartais atrodo panašūs į didelį dramblį, nors tėra mažos musės. Pažinkime savo automobilius drauge.

Post a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.