automobilio remontas

Kodėl automobilio remontas kartais kainuoja labai daug?

Automobilio remontas ir vėl kainavo daugiau nei galvojote? Tai yra nuolatinis klausimas, su kuriuo vairuotojai palieka autoservisą po eilinio remonto. Net jeigu gedimas buvo nedidelis ir sumokėjome nedidelę sumą pinigų, nepasitikėjimas ir nerimas vistiek persekioja, nes “kaip už tokį taisymą, kaina lyg ir turėjo bÅ«ti mažesnė”.

Šį kartą nekalbėsime apie plačias techninio aptarnavimo centrų galimybes improvizuoti šioje jautrioje sąskaitos konstravimo klientams vietoje. Paminėsime keletą punktų, dėl kurių iš tiesų neretai mašinos tvarkymas gali kainuoti brangiai, tačiau pagrįstai.

1. Automobilio remontas: detalės komplektacija

Dėl įvairių priežasčių kai kurios naudos detalės, kurias reikia keisti JÅ«sų automobilyje, parduodamos ne atskirai, o komplekte su kitais priedais. IÅ¡ vienos pusės taip gali bÅ«ti todėl, jog dėl nevienodo susidėvėjimo vienas naujas komponentas nieko nepakeistų – techniÅ¡kai automobilis visvien liktų netvarkingas. Todėl tuo pačiu reikia keisti visas susijusias dalis. IÅ¡ kitos pusės, tai gali bÅ«ti bendrovių atsarginių dalių pardavimų strategija, kuriai alternatyvų bus galima ieÅ¡koti neautorizuotų gamintojų gaminamų detalių sąraÅ¡uose.

Keletas pavyzdžių, kuomet keičiant detalę, keičiamas visas susijusių detalių kompleksas:

Granatos keitimo komplektas

automobilio remontas

Sankabos keitimo komplektas

sankabos keitimo komplektas

2. Automobilio remontas: techniniai reikalavimai

Techniniai reikalavimai tvarkingai transporto priemonei yra iÅ¡ tiesų pagrįstai griežti. Saugumas kelyje yra svarbiausias dalykas. O jis priklauso nuo automobilio bÅ«klės. Vienas iÅ¡ dažniausiai pasitaikančių reikalavimų taisant maÅ¡iną – ypač tai kas susiję su važiuokle – jog, keičiant, tarkime, deÅ¡inį galinį amortizatorių pageidautina keisti ir kairįjį. Kodėl? Ä®sivaizduokite, jog abu Å¡ie amortizatoriai buvo eksplotuojami po 7 metus. Jie vienodai dėvėjosi ir staiga vienas pakeičiamas nauju, o kitas paliekamas gerokai panaudotas. Vienas iÅ¡ jų atlieka funkciją tobulai, tuo tarpu kitas 30 ar 40 % pajėgumu. Tokiomis sąlygomis automobilis neužtikrins kokybiÅ¡ko judėjimo kelyje, be to iÅ¡balansuos kitų detalių apkrovas. Å is reikalavimas taikomas daugeliui važiuoklės dalių: sailentblokams, traukėms ir kt.

3. Laiko sąnaudos

Tai kas vienam automobiliui gali būti atlikta per pusvalandį, kitam modeliui gali užtrukti valandą ar pusdienį. Iš tiesų, rinkoje yra labai daug įvairių gamintojų automobilių ir begalės skirtingų jų modelių. Taigi, natūralu, kad ne visuomet techniniai mašinų sandaros sprendimai transporto priemonių gamintojams pavyksta vienodai gerai. Neretai kai kuriuose modeliuose pakeisti paprastoms ir nebrangioms detalėms prireikia ženkliai didesnių laiko sąnaudų nei tai galima padaryti kituose automobilių modeliuose. Natūralu, kad šiuo atveju paslaugos kainuos daugiau.

Kol artimiau nepažinsite savo automobilio, šios naujienos išgirstos servise bus nemalonios. Tačiau jeigu būsite pasiruošę,  kurkas greičiau rasite bendrą kalbą su mechanikais. Todėl nepamirškite skaityti taisauautomobili.lt!

About the Author /

redakcija@taisauautomobili.lt

Tiesiog vairuotojas, kuris nuolat stresuoja, kai kas nors nutinka jo automobiliui ir paniškai nerimauja, kai reikia eilinį kartą važiuoti į servisą. Dėl to įkūriau šį tinklapį, kuriame ieškau paprastų sprendimų ir duodu patarimus išspręsti dalykams, kurie kartais atrodo panašūs į didelį dramblį, nors tėra mažos musės. Pažinkime savo automobilius drauge.

Post a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.