uzkale varikli

Kaip užkalti variklį arba nepataisomai sugadinti automobilį?

Klausimas, kaip užkalti variklį, o tiksliau, kaip apsisaugoti, kad tai neįvyktų ir, kaip elgtis, kad automobilis tarnautų kuo ilgiau yra taiklus ir protingas. Šis klausimas liudija teisingą požiūrį apie tai, kaip derėtų elgtis su automobiliu, kuris yra kompleksiškas techninis sprendimas, apjungiantis daugelio mokslo šakų atradimus sėkmingai taikomus praktikoje.

Kaip užkalti variklį? Priežastys, kurios gali lemti ankstyvą automobilio mirtį.

 

1. Atsakingumas

 

Kiekvieno daikto, kurį turite savo ūkyje, ilgaamžiškumas priklauso nuo to daikto pažinimo ir mokėjimo jį atitinkamai naudoti ir prižiūrėti. Kuo daiktas sudėtingesnis, tuo jam turite skirti daugiau laiko ir dėmesio. Automobilis ir kopleksinis technologinis sprendimas, kuriame susijungia elektronika, kompiuterija, naujausi šiuolaikinės mechanikos pasiekimai ir kt. Todėl bent šiek tiek suprasti jo elgesį ir minimalius reikalavimus vairuotojui – būtina. Nepaisant to, egzistuoja dalis vairuotojų, kurie visiškai atsiriboja nuo savo asmeninės transporto priemonės, netgi pabrėžtinai ignoruoja ją ir nekreipia dėmesio į akivaizdžius pranešimus, apie būtinos pagalbos poreikį. Autoservijų meistrai dažnai dalijasi istorijomis, kuriose minimi vairuotojai niekada nepakeliantys variklio dangčio, kad paprasčiausiai patikrintų tepalų lygį, kiti – lyg tyčia niekuomet nenuleidžia akių į prietaisų skydelio daviklių parodymus, treti nereaguoja į variklio skleidžiamus garsus. Ir tai vyksta iki tol, kol nusidėvėjęs ir išsekęs variklis sustabdo automobilį viduryje svarbios kelionės.

 

2. Variklio perkaitimas

 

Viena dažniausiai pasitaikančių variklių gedimo priežasčių yra jų perkaitimas. Šį gedimą išprovokuoja situacija, kai vairuotojai neseka aušinimo skysčio lygio svyravimų arba dėl taupumo sumetimų naudoja prastos kokybės gaminį.

 

3. Siurblio diržas

 

Grandininiai varikliai gali pasiekti per didelę temperatūrą ir perkaisti nutrūkus aušinimo sistemos siurblio diržui.

 

4. Degalų kokybė

 

Punktas labiau būdingas degalų ekonomikos istorijos vadovėliams, bet reikia turėti omenyje, kad renkantis prastus, pigius ar kontrabandinius degalus, galioja padidinta rizika automobilio varikliui ir jo ilgaamžiškumui.

 

5. Aukšos apsukos

 

Jeigu jūsų automobilio variklis dažnai kaukia nuo didelių apsukų, jis dažniau užkaista iki ribinės temperatūros, o tai taip nėra sveika jo eksloatacijos trukmei.

 

6. Šaltas oras

 

Senesniems automobiliams šaltesniu metų laiku kenkia pradėjimas važiuoti vos užvedus variklį, jo nepašildžius ilgesnį laiką. Šaltyje tepalas būna sustingęs ir blogiau santykiauja su reikiamomis detalėmis, didindamas apkrovą ir trintį. Todėl temperatūros svyravimas stūmokliuose gali pasiekti net 200 laipsnių.

 

7. Tepalas

 

Senas ir ilgai nekeistas tepalas vienareikšmiškai yra kenksmingas automobilio varikliui, kuriame gali atsirasti patys įvairiausi gedimai.

 

8. Plovimas

 

Šiais laikais automatinėse mašinų plovyklose galima pamatyti ypač nejaukų ir neapdairų vaizdą: vairuotojus plaunančius savo automobilių variklius, nors tai ir draudžia daryti plovyklų taisyklės. Nesuprantant kaip teisingai plauti automobilio variklį galima jam labiau pakenkti nei padėti. Stipri vandens srovė gali padaryti skirtingą žalą skirtingiems variklio komponentams.

 

About the Author /

redakcija@taisauautomobili.lt

Tiesiog vairuotojas, kuris nuolat stresuoja, kai kas nors nutinka jo automobiliui ir paniškai nerimauja, kai reikia eilinį kartą važiuoti į servisą. Dėl to įkūriau šį tinklapį, kuriame ieškau paprastų sprendimų ir duodu patarimus išspręsti dalykams, kurie kartais atrodo panašūs į didelį dramblį, nors tėra mažos musės. Pažinkime savo automobilius drauge.

Post a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.